Veckans onsdagsuppdatering


Denna serie är nog den bästa. Ex (gjord av Trisha ~ art-trifle på Deviantart).
Jag hade tänkt spekulera lite kring den kommande onsdagsuppdateringen. (Observera att jag skriver via min iPad just nu ~ dataförbud ~ så där det står [Bild kommer] så kommer det självklart dyka upp en bild när jag väl får tillgång till datorn igen ;3)
Förra veckan flyttade de servrarna för att göra dem större. Om jag inte minns helt fel så flyttade de servrarna veckan innan hästfunktionen kom?
Alltså kan vi förvänta oss något stort, väääldigt snart.
Och med något stort tänker jag på Södra Jorvik, Dinodalen eller Fornkungens bergvägg. Det är nog störst chans att Södra Jorvik kommer först, alltså är det inte långt kvar.
Förra veckan ändrades även designen på timmerstockarna som låg lite varstans.
[Bild kommer inte pga att de ändrat tillbaka till det gamla utseendet!]
Nu är det istället vedhögar som ligger där.
Det har varit några diskussioner gällande dessa vedhögar på olika bloggar, och jag måste hålla med vad som sägs.
Dessa vedpinnar är väldigt lika trädsorten som används i bron vid Nilmers Högland ~ innan öppnandet av Södra Jorvik så kommer vi nog få göra ett uppdrag där man ska samla träd inför bygget av bron.
Men nu kom jag av mig.
Vi kommer alltså få något stort snart. Men inte den här veckan.
I och med serverflytten så hände det en massa saker. Tiderna ändrades och allt blev konstigt. Så jag tror att de först och främst kommer fixa det den här veckan. Sen kommer vi kanske få lite mer utrustning/kläder, kanske något uppdrag (för de som blivit beundrade med Åskviggen kanske) eller nåt sånt onödigt krafs.
Sen tror jag även att vi faktiskt kommer få en teaserbild eller ett releasedatum. :3
 
Nästa vecka däremot.
Nu snackar vi grejer x3
Det är faktiskt så att Star Stable fyller 2 år på torsdag nästa vecka! :)
 
Och vad passar inte bättre än öppnandet av Södra Jorvik, en dag innan 2 årsdagen? ;)
Nästa vecka tror jag alltså att vi kommer få ta våra första steg på Jorvik. Efter två års längtan så kommer vi få upptäcka den där mystiska andra halvan av vårt välkända Jorvik.
Vi kommer få upptäcka nya spännande platser, vissa gamla och vissa nya, nya NPC:s, nya lopp, uppdrag, dagliga uppdrag, ryktesfraktioner, ja allt sånt. 
Ja, eller så blir det som förra året.
Lite fyrverkerier, event och en födelsedagsoutfit.
 
Nästan allt kan komma med uppdateringarna, och jag har verkligen ingen aning om vad som komma skall, så ha inte för stora förhoppningar inför nästa vecka c;


KOMMENTARER
Cecilia Gladefield

Det är alltid spännande varje onsdag men särskilt nu. Hoppas södra jorvik verkligen kommer snart! :D <3
Serien längst upp av Trisha var helt klockren! xD haha

2013-09-23 17:53:29
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback