Att vara inne efter att servern stängts ner

Är ganska respektlöst enligt min mening.
Folk springer runt. Det är kaos i chatten. Alla försöker gömma sig från.. ja vad egentligen? Att bli loggade.
Det de inte förstår är att Star Stable-teamet inte kan börja med uppdateringen förrän alla är utloggade. De kan ju inte ha en medlem som står och ser allt som läggs till, det vore ju konstigt.
Så ju längre folk är inne, desto längre tid tar det innan teamet kan börja uppdatera och desto längre tid tar det innan servern öppnar igen.
Och sen har folk nerver nog att gå och gnälla på Star Stable's facebook sida för att inte servern öppnar vid utlovad tid (för länge sedan skrev de att uppdateringarna ska hålla på från 10-14)
Det är bara dumt.
 
Vi borde vara riktigt glada för att de gör det här för oss. Star Stable gör allt för att spelarna ska vara nöjda och glada, och så är det någon som är respektlös och gnäller - det är sjukt otacksamt.
Vi får uppdateringar en gång varje vecka, vi får Dubbla Star Coins erbjudanden en gång varje månad (och nu i helgen dök det upp ett nytt erbjudande ~ 10 kronor för 15 dagars Star Rider), men ändå så gnäller folk för att servern inte öppnar osv.. Sånt gör mig förbannad (även fast jag själv kan gnälla för att jag vill in och spela, men jag gör det inte offentligt i alla fall).
 
Vi måste skärpa oss och logga ut när spelservern stänger ner, och sluta gnälla. 
 
Vad har du och säga gällande denna punkt?


KOMMENTARER
Cecilia Gladefield

Håller med fullständigt!^^

2013-10-03 16:37:23
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback